Short 2: Marketing 2

A leglényegesebb kérdés az, hogy bármit csinálsz, jónak kell lenned és azt megfelelő módon kell tálalnod.

Többször elmagyaráztam ilyen-olyan fórumokon ezt, sokszor egyetértettek velem, néhányszor nagyon nem.

Sokan nem tudnak túllépni azon, hogy a világ ilyen. Nem rossz, vagy jó, ilyen. Nem tudom, hogy rossz vagy jó, de tudom, hogy ilyen.

Nézzük a dolog jó oldalát: Ha valamit csinálsz és azt jól csinálod és megfelelően tálalod, akkor bizalmat építesz.

A bizalom érdeklődőket generál, azokból ügyfelek lesznek, azokkal újabb bizalmat építhetsz, azokból visszatérő ügyfelek lesznek, az idő során újabb bizalmat építhetsz, a visszatérő ügyfélből rajongó lesz, vagy akármi, de  az biztos: Esze ágában sem lesz mástól vásárolni.

Hogy jön ide a tálalás? Úgy, hogy lehetsz bármilyen jó, ha a tálalást elszúrod, akkor nem épül akkora bizalom, mint amekkora épülhetett volna. Nem lesz annyi érdeklődő stb.

 

Tehát csak egy út van: Jól csinálod és jól tálalod. Ez az alapszabály. Mindenre igaz. Gondolkodj el rajta, próbáld ki.

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on reddit
Share on skype

További cikkek

Publikációk, írások

Borravaló

A borravalót létét, nemlétét nem az dönti el, hogy milyen volt az étel, hanem az, hogy a kaját felszolgáló ember milyen volt.

Tovább olvasom »