Többször elmagyaráztam ilyen-olyan fórumokon ezt, sokszor egyetértettek velem, néhányszor nagyon nem.
Sokan nem tudnak túllépni azon, hogy a világ ilyen. Nem rossz, vagy jó, ilyen. Nem tudom, hogy rossz vagy jó, de tudom, hogy ilyen.
Nézzük a dolog jó oldalát: Ha valamit csinálsz és azt jól csinálod és megfelelően tálalod, akkor bizalmat építesz.
A bizalom érdeklődőket generál, azokból ügyfelek lesznek, azokkal újabb bizalmat építhetsz, azokból visszatérő ügyfelek lesznek, az idő során újabb bizalmat építhetsz, a visszatérő ügyfélből rajongó lesz, vagy akármi, de az biztos: Esze ágában sem lesz mástól vásárolni.
Hogy jön ide a tálalás? Úgy, hogy lehetsz bármilyen jó, ha a tálalást elszúrod, akkor nem épül akkora bizalom, mint amekkora épülhetett volna. Nem lesz annyi érdeklődő stb.