Short 2: Marketing 2

A leglényegesebb kérdés az, hogy bármit csinálsz, jónak kell lenned és azt megfelelő módon kell tálalnod.

Többször elmagyaráztam ilyen-olyan fórumokon ezt, sokszor egyetértettek velem, néhányszor nagyon nem.

Sokan nem tudnak túllépni azon, hogy a világ ilyen. Nem rossz, vagy jó, ilyen. Nem tudom, hogy rossz vagy jó, de tudom, hogy ilyen.

Nézzük a dolog jó oldalát: Ha valamit csinálsz és azt jól csinálod és megfelelően tálalod, akkor bizalmat építesz.

A bizalom érdeklődőket generál, azokból ügyfelek lesznek, azokkal újabb bizalmat építhetsz, azokból visszatérő ügyfelek lesznek, az idő során újabb bizalmat építhetsz, a visszatérő ügyfélből rajongó lesz, vagy akármi, de  az biztos: Esze ágában sem lesz mástól vásárolni.

Hogy jön ide a tálalás? Úgy, hogy lehetsz bármilyen jó, ha a tálalást elszúrod, akkor nem épül akkora bizalom, mint amekkora épülhetett volna. Nem lesz annyi érdeklődő stb.

 

Tehát csak egy út van: Jól csinálod és jól tálalod. Ez az alapszabály. Mindenre igaz. Gondolkodj el rajta, próbáld ki.

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on reddit
Share on skype

További cikkek

Üzleti vállalkozásfejlesztési blog

Home Office

Home office, maszk, és az összes eddig megszokott hiánya. Vagy előnye?

Tovább olvasom »
Üzleti vállalkozásfejlesztési blog

Vállalkozó maradok

Korábbi bejegyzésemben ecseteltem, hogy hogyan válhatsz vezetővé. Tudom, hogy van, akinek ez nem szimpatikus, vagy nem akar vezető lenni.

Tovább olvasom »
Üzleti vállalkozásfejlesztési blog

Árárárárárárárárárár

Egyszer egy speditőrcég megbombázott spamszerű emailekkel, nem volt érdekes, nem válaszoltam rá, végig sem olvastam, mert az első 10 mondatban kb 20x szerepelt az a szó, hogy ár.

Tovább olvasom »