Short 2: Marketing 2

A leglényegesebb kérdés az, hogy bármit csinálsz, jónak kell lenned és azt megfelelő módon kell tálalnod.

Többször elmagyaráztam ilyen-olyan fórumokon ezt, sokszor egyetértettek velem, néhányszor nagyon nem.

Sokan nem tudnak túllépni azon, hogy a világ ilyen. Nem rossz, vagy jó, ilyen. Nem tudom, hogy rossz vagy jó, de tudom, hogy ilyen.

Nézzük a dolog jó oldalát: Ha valamit csinálsz és azt jól csinálod és megfelelően tálalod, akkor bizalmat építesz.

A bizalom érdeklődőket generál, azokból ügyfelek lesznek, azokkal újabb bizalmat építhetsz, azokból visszatérő ügyfelek lesznek, az idő során újabb bizalmat építhetsz, a visszatérő ügyfélből rajongó lesz, vagy akármi, de  az biztos: Esze ágában sem lesz mástól vásárolni.

Hogy jön ide a tálalás? Úgy, hogy lehetsz bármilyen jó, ha a tálalást elszúrod, akkor nem épül akkora bizalom, mint amekkora épülhetett volna. Nem lesz annyi érdeklődő stb.

 

Tehát csak egy út van: Jól csinálod és jól tálalod. Ez az alapszabály. Mindenre igaz. Gondolkodj el rajta, próbáld ki.

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on reddit
Share on skype

További cikkek

Üzleti vállalkozásfejlesztési blog

Most!

A cégben bevezettük azt, hogy mindent azonnal elintézünk. Nincsenek is aktahegyek az emberek körül, nincs majd, meg holnap, most van.

Tovább olvasom »
Üzleti vállalkozásfejlesztési blog

Fröcsögés

„Fröcsög a g…!” Életemben egyszer rádöbbentem, hogy mi az a szakmaszeretet.

Tovább olvasom »
Publikációk, írások

Álom, ábránd, cél, vágy, Cash-flow

Négy pénzügyi fogalommal köszöntöm az olvasókat, igaz, van közte három nem teljesen üzleti, de mivel zsebbevágó tippeket ígértem, a pénzügyi gondolkodásunk alapját mégis ezen fogalmak pontos ismerete, vagyis helyes, vagy helytelen értelmezése adja.

Tovább olvasom »