Short 2: Marketing 2

A leglényegesebb kérdés az, hogy bármit csinálsz, jónak kell lenned és azt megfelelő módon kell tálalnod.

Többször elmagyaráztam ilyen-olyan fórumokon ezt, sokszor egyetértettek velem, néhányszor nagyon nem.

Sokan nem tudnak túllépni azon, hogy a világ ilyen. Nem rossz, vagy jó, ilyen. Nem tudom, hogy rossz vagy jó, de tudom, hogy ilyen.

Nézzük a dolog jó oldalát: Ha valamit csinálsz és azt jól csinálod és megfelelően tálalod, akkor bizalmat építesz.

A bizalom érdeklődőket generál, azokból ügyfelek lesznek, azokkal újabb bizalmat építhetsz, azokból visszatérő ügyfelek lesznek, az idő során újabb bizalmat építhetsz, a visszatérő ügyfélből rajongó lesz, vagy akármi, de  az biztos: Esze ágában sem lesz mástól vásárolni.

Hogy jön ide a tálalás? Úgy, hogy lehetsz bármilyen jó, ha a tálalást elszúrod, akkor nem épül akkora bizalom, mint amekkora épülhetett volna. Nem lesz annyi érdeklődő stb.

 

Tehát csak egy út van: Jól csinálod és jól tálalod. Ez az alapszabály. Mindenre igaz. Gondolkodj el rajta, próbáld ki.

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on reddit
Share on skype

További cikkek

Publikációk, írások

Hitelek

Már megint a hitelek! „Nem kelnek-e fel hirtelen hitelezőid, nem ébrednek -e föl végrehajtóid? A zsákmányuk leszel!” Habakuk könyve, 2.6

Tovább olvasom »
Üzleti vállalkozásfejlesztési blog

A küldetés

Minden vállalkozónak van valami magasztos küldetése, valami mottója, ami szépen hangzik, nekem nem igazán volt. Amikor megkérdezték, akkor egyszerre lett volna snassz és nagyképű azt mondani, hogy kiváló céget akarok építeni.

Tovább olvasom »