Nágel Balázs a NordArt, Magyarország egyik legnagyobb elektromos fűtéstechnikai cégének tulajdonosa, ügyvezetője. 2008 óta képviselik norvég elektromos fűtőpaneleikkel az elektromos fűtéspiac “felső utcáját”. A sikerüket az olyan rendszereknek és vállalati kultúrának köszönhetik, melynek középpontjában mindig az ember marad, de korszerű, átlátható, vagy ha úgy tetszik SMART.
Nincs saját irodája, bárhol tud dolgozni, a távmunka számára 2020 előtt is bevett gyakorlat volt, szabadon, távolról szervezi a saját és cége életét, nős, 3 gyermeke van.
“Vi varme mennesker” magyarul: Mi melegítjük az embereket.
Ez a mondat cégünk mottója. 2008-ban mikor önálló importőrök lettünk egy olyan céget álmodtam, amelynek alapja a minőség, és az embereket szolgálja a szó szoros értelmében. Szinte minden, ami az akkori üzleti gyakorlatban szokatlan volt, bevezettük. Olyan garanciát vállaltunk és vállalunk, amelyet más nem mert. Az ügyfélszolgálatot azonnal magas minőségi elvárások szerint alakítottuk ki. Amikor mindenki online jelenlétben gondolkodott, mi az offline világban hasítottunk, amikor válság volt, mi fejlődtünk, amikor dübörgött a gazdaság és már lehetett volna lazítani, még keményebben dolgoztunk.
Hogy alakult 2020? Írtam egy könyvbe egy cikket, melynek címe ez volt: 2020 Covid válság, avagy üdv a komfortzónában.
Egy kicsit meglepő, de 2008-ban, amikor indultunk, akkor is válság volt. Én a válságidőszakot úgy értelmezem, hogy akkor sokkal jobban meg kell küzdeni minden egyes ügyfél bizalmáért. Ezt mindenki tudja a cégemben. Az a különbség, hogy nálunk akkor is minden egyes ügyfelet megbecsülünk, amikor nincs válság. Nálunk mindenki key account ügyfél, kosárértéktől függetlenül. Mindenkinek van valami olyan problémája, amelyre a megoldást tőlünk várja. Ezt úgy kell elképzelni, mint a legjobb színvonalú magánorvosi praxist. Mindenkivel nagyon törődni kell. És ez megtérül.
Lehet, hogy ma egy ügyfélnek csak 1 fűtőpanel kell, de a fia 2 év múlva építkezik. Ha jó nyomot hagyunk mindenkinek az emlékeiben, akkor visszajön, sőt nem is akar máshová menni. Forgalmunk 40 %-a ajánlásokból érkezik, ami kiemelkedő, tehát jó úton járunk. 2020 Nálunk ezért nem a recesszióról, hanem a növekedésről szólt, ugyanúgy, mint az eddigi összes üzleti év.