Short 1: Marketing 1

Mióta teljesen egyetértek vele, hogy csak Mohamed mehet a hegyhez, azóta nem megyek sehova.

Jön, akinek jönnie kell, nem jön, akinek jönnie kellett volna, és nem jön, akinek nem kellett volna jönnie.

A kérdés az, hogy aki jön, mennyire jön szívesen?

Az hogy sokan, szívesen jöjjenek, arra meg ott a marketing:

  • Ha a marketinged nagyon jó, akkor sokan szívesen jönnek, és sokan, szívesen vásárolnak.
  • Ha a marketinged jó, akkor sokan szívesen jönnek, és vannak akik vásárolnak.
  • Ha a marketinged középszerű, akkor sokan jönnek, és ha ügyes az értékesítés, akkor nagy nehezen vásárolnak.
  • Ha a marketinged nem túl jó, akkor nem jönnek és nem lesz, aki vásároljon.
  • Ha a marketinged nem létezik, akkor minden ügyfélhez kimehetsz és görcsösen tukmálnod kell, hogy ne halj éhen.

 

Ennek alapján nem árt a marketing, és nem árt, ha egy kicsit tudsz eladni.

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on reddit
Share on skype

További cikkek

Üzleti vállalkozásfejlesztési blog

Vállalkozói szabadság 1. rész

Az első lépés a tudatos időbeosztás felé. A kezdetén mindenki úgy képzeli el a vállalkozói létet, hogy ha majd beindul az üzlet, akkor az emberei termelik a pénzt, neki pedig már alig kell dolgoznia.

Tovább olvasom »
Üzleti vállalkozásfejlesztési blog

Vállalkozói szabadság 2. rész

Második lépés a hatékony időbeosztás felé: a naptár! Lehet, hogy hihetetlennek hangzik, de a vállalkozók többsége csak ímmel-ámmal használ naptárat. Csak a kiemelten fontos eseményeket írják be, vagy még azt sem.

Tovább olvasom »