Short 1: Marketing 1

Mióta teljesen egyetértek vele, hogy csak Mohamed mehet a hegyhez, azóta nem megyek sehova.

Jön, akinek jönnie kell, nem jön, akinek jönnie kellett volna, és nem jön, akinek nem kellett volna jönnie.

A kérdés az, hogy aki jön, mennyire jön szívesen?

Az hogy sokan, szívesen jöjjenek, arra meg ott a marketing:

  • Ha a marketinged nagyon jó, akkor sokan szívesen jönnek, és sokan, szívesen vásárolnak.
  • Ha a marketinged jó, akkor sokan szívesen jönnek, és vannak akik vásárolnak.
  • Ha a marketinged középszerű, akkor sokan jönnek, és ha ügyes az értékesítés, akkor nagy nehezen vásárolnak.
  • Ha a marketinged nem túl jó, akkor nem jönnek és nem lesz, aki vásároljon.
  • Ha a marketinged nem létezik, akkor minden ügyfélhez kimehetsz és görcsösen tukmálnod kell, hogy ne halj éhen.

 

Ennek alapján nem árt a marketing, és nem árt, ha egy kicsit tudsz eladni.

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on reddit
Share on skype

További cikkek

Üzleti vállalkozásfejlesztési blog

Személyes felelősség

Talán a legnehezebb dolog azt a felelős gondolkodásmódot elsajátítani, hogy minden, amit teszel, kihatással lesz a jövődre, és nem okolhatsz senki mást, csak saját magadat a tetteid következményeiért.

Tovább olvasom »
Publikációk, írások

Nyavalygás

Imádunk nyavalyogni. Valójában súlyos szeretethiányban szenvedünk, de ezt kimondani nem menne, inkább nyavalygunk.

Tovább olvasom »