Szánalomból egyeztetett időpont

Régebben voltak olyan tárgyalásaim, vagy inkább pofavizitek, amelyekre ma már nem megyek el.

Mik ezek?

Ha egy közvetítő negédes szándékkal úgy gondolja, hogy nekem találkoznom kell valakivel, mert ott lehet igazán csak üzletet kötni, de a baj az, hogy az, akivel találkoznom kell, nem akar találkozni velem, mert egyáltalán nem érdekli sem a szolgáltatásom sem én.

Vannak ilyen szituációk? Naná!

A haverom rátukmál engem egy haverjára azzal a dumával:

„Találkozzál vele, mert baromi jó fűtőpaneljei vannak, nem gond, hogy nem érdekel, csak hallgasd meg, mert tényleg jó.”

A haver belemegy, pedig nem akar, én odamegyek és 1 perc után kiderül, hogy semmi értelme annak, hogy ott vagyok. Ez kellemetlen, egyenesen gáz, és még az idő is megy vele.

Manapság ezt csinálom:

Megkérem a tukmahavert, hogy mondja meg neki, hogy hívjon fel az illető, ha ennyire érdekli.

Elkérem a telefonszámát és telefonon 2 perc alatt lezárom, hogy kell, vagy nem kell találkoznunk.

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on reddit
Share on skype

További cikkek

Publikációk, írások

Guru

Nem igazán tudom, hogy mi annak az oka, de elharapódzott, főleg a KKV (kis és közepes vállalkozások) szektorban a GURU stílus, azaz sokan úgy próbálnak vevőt szerezni, hogy magukat szakértőnek aposztrofálják.

Tovább olvasom »
Publikációk, írások

Gyernőtt

Szinte hihetetlen, de sok cégvezető és manager nem más, mint egy nagyra nőtt anyuci kedvence.

Tovább olvasom »
Üzleti vállalkozásfejlesztési blog

Személyes felelősség

Talán a legnehezebb dolog azt a felelős gondolkodásmódot elsajátítani, hogy minden, amit teszel, kihatással lesz a jövődre, és nem okolhatsz senki mást, csak saját magadat a tetteid következményeiért.

Tovább olvasom »
Nágel Balázs
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.